Formuler standardbekræftelser

Her kan du læse, hvordan du indstiller dine standardbekræftelser. 

Bekræftelser dækker over den kommunikation, som sendes ud til en giver som bekræftelse på, at de har udfyldt en formular - altså at de har foretaget en donation.

Du har mulighed for tilpasse bekræftelserne på det enkelte projekt eller den enkelte formular. Det gør du ved at oprette et kommunikationsflow, som du vælger på det/den pågældende projekt eller formular.

Læs mere om kommunikation her. 

Men vi anbefaler, at du også formulerer nogle standardbekræftelser, altså nogle bekræftelser, som bruges, hvis ikke du vælger andet.

Find dine standardbekræftelser

Du finder dine standardbekræftelser under punktet 'Indstillinger' og 'Bekræftelser' som markeret på skærmbilledet herunder. 
 

Indstillinger_-_Show_-_Online_Fundraising.jpg
 

Tilføj et email-banner

Her har du mulighed for at tilføje et email-banner, som vises i toppen af din standard-bekræftelsesmail. 

Sådan tilføjer du et email-banner:

1. Klik på 'Gennemse' under 'Email banner'

banner1.jpg

 

2. Klik på 'Vælg filer' og upload dit banner. Banneret skal være mindre end 600px bredt.

3. Klik på 'Fil-URL' og 'Indsæt i indlæg'

banner2.jpg

Formuler standardbekræftelser

De bekræftelser som du indtaster her, kommer til at være dine standardbekræftelser. Altså de bekræftelser, som bruges, hvis du ikke vælger andet. Tænk derfor gerne i generelle formuleringer, når du skriver dine bekræftelser her.

Ved siden af tekstfeltet, hvor du formulerer dine bekræftelser til email og skærm finder du en række variable, som du kan bruge, hvis du for eksempel ønsker, at giverens navn, eller det projekt, som donationen er givet til, skal indgå i bekræftelsen. Indtaster du en af disse variabler, vil det blive tilpasset automatisk i bekræftelsen. 

Gem dine ændringer
Husk altid at trykke 'Gem ændringer' – ellers går dine ændringer tabt.