Sms er en effektiv måde at nå ud til dine givere og medlemmer på. Med OnlineFundraising kan du nemt opsætte og administrere sms-kampagner, der passer til din organisations behov. Her er nogle ressourcer, der vil hjælpe dig godt i gang med at udnytte alle mulighederne i vores sms-gateway.
1. Typer af sms-kampagner
Der er flere forskellige typer af sms-kampagner, du kan oprette:
- Sms-kampagner uden svarbesked: Disse kampagner sender en sms uden at forvente et svar fra modtageren
- Sms-kampagner uden betaling: Sms'er sendes uden at kræve en betaling fra modtageren
- Sms-kampagner med betaling: Modtageren kan betale via sms
- Sms-kampagner med faste aftaler: Opsætning af regelmæssige betalinger via sms
2. Reservering af keywords
Når muligheden byder sig, er det vigtigt at handle hurtigt. Du kan selv reservere keywords i OnlineFundraising-platformen for at sætte en kampagne op.
- Læs guiden: Sådan reserverer du keywords og subkeywords
3. Juridiske aspekter og tilladelser
For at køre sms-kampagner, skal du have en indsamlingstilladelse. Procedurer og regler varierer, afhængigt af om du er medlem af ISOBRO eller ej. Det er også vigtigt at være fortrolig med Rammeaftalen, der beskriver reglerne for, hvad der skal og må stå i dine sms'er.
- Bliv klogere på det juridiske: Sådan opnår du indsamlingstilladelse til sms'er
4. Tips og tricks til sms-kampagner
Se vores video, hvor Stephan gennemgår mulighederne med sms-kampagner og giver dig nyttige tips og tricks. Den kommer ind på både leadgenerering, enkeltdonationer og fast støtte via sms.
- Se videoen: Tips og tricks til sms-kampagner
5. Opsætning af masseudsendelser
Med vores hurtige sms-gateway kan du nemt sende mange sms'er afsted til danske mobiler.
- Læs artiklen: Opret ny masseudsendelse
Har du spørgsmål? Skriv til support@onlinefundraising.dk.