Ny bruger? Disse artikler anbefaler vi

Det skal du vide om Onboarding-modulet

Senest redigeret:

Onboarding-modulet er designet til at hjælpe dig med at hverve nye donorer og rette i eksisterende aftaler. Her finder du en samling af de vigtigste ressourcer, der guider dig igennem brugen af Onboarding-modulet.

1. Forstå Onboarding

Først og fremmest anbefaler vi dig, at du får en grundlæggende forståelse af Onboarding-modulet, og hvordan du bruger det.

2. Oprettelse af et nyt workflow

Det første trin i Onboarding er at oprette et workflow. Her definerer du formålet med formularen og fastsætter de regler og muligheder, der gælder for phoneren eller gadehververen.

3. Oprettelse af en kampagne

Når du har oprettet et workflow, kan det bruges på tværs af flere kampagner. Dette giver mulighed for at genbruge workflows og teste dem mod hinanden. Hver kampagne knyttes til et bureau/agency.

4. Analyse af resultater

Efter gennemførsel af dine Onboarding-kampagner kan du eksportere resultaterne til videre analyse. Bemærk, at forskellige aktører har adgang til forskellige data baseret på deres rettigheder.

Ekstra ressourcer

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte support. 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt