Onboarding-modulet er designet til at hjælpe dig med at hverve nye donorer og rette i eksisterende aftaler. Her finder du en samling af de vigtigste ressourcer, der guider dig igennem brugen af Onboarding-modulet.
1. Forstå Onboarding
Først og fremmest anbefaler vi dig, at du får en grundlæggende forståelse af Onboarding-modulet, og hvordan du bruger det.
2. Oprettelse af et nyt workflow
Det første trin i Onboarding er at oprette et workflow. Her definerer du formålet med formularen og fastsætter de regler og muligheder, der gælder for phoneren eller gadehververen.
- Følg guiden: Sådan opretter du et nye workflow
3. Oprettelse af en kampagne
Når du har oprettet et workflow, kan det bruges på tværs af flere kampagner. Dette giver mulighed for at genbruge workflows og teste dem mod hinanden. Hver kampagne knyttes til et bureau/agency.
- Læs guiden: Opret en ny kampagne i Onboarding
4. Analyse af resultater
Efter gennemførsel af dine Onboarding-kampagner kan du eksportere resultaterne til videre analyse. Bemærk, at forskellige aktører har adgang til forskellige data baseret på deres rettigheder.
- Læs artiklen: Eksporter kampagner i Onboarding
Ekstra ressourcer
- Se videoen nederst i denne artikel: Sådan ser det ud for phoner
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte support.