Betalingsservice

Har du modtaget en anmodning fra Mastercard om at oprette en Access Manager?

Senest redigeret:

Som kunde hos OnlineFundraising har du måske modtaget en henvendelse fra Mastercard, hvor de beder dig om at oprette en "Access Manager" til at håndtere jeres Betalingsservice i forbindelse med deres nye platform, Mastercard Connect Nordics. Anmodningen har dog ikke noget at gøre med din brug af Betalingsservice gennem OnlineFundraising.

Hvorfor modtager du anmodningen?

Grunden til, at du har modtaget brevet fra Mastercard, er, at du bruger andre produkter hos Mastercard (som fx leverandørservice) og derfor skal have adgang til disse. 

Hvad sker der hos Mastercard?

I løbet af 2024 samler Mastercard flere løsninger og systemer på deres nye fælles platform, Mastercard Connect Nordics. Det omfatter blandt andet systemet My File Transfer, som erstatter TeleService Internet – og eventuelle andre løsninger, din virksomhed anvender.

Følgende ændringer vil ske i løbet af året:

  1. Din virksomheds postkasse (UserID) flyttes til det nye system My File Transfer, hvor du sender og modtager filer fra
  2. Du skal begynde at logge på My File Transfer via platformen Mastercard Connect Nordics

Mastercard vil sende et brev med detaljeret information i e-Boks to måneder før, du skal begynde at sende filer med My File Transfer og logge på via Mastercard Connect Nordics.

Alle virksomheder skal have en Access Manager i Mastercard Connect Nordics, og derfor har Mastercard har brug for kontaktoplysninger på den person, der skal være Access Manager for din virksomheds Mastercard-løsninger.

Læs mere hos Mastercard

Du kan læse mere hos Mastercard her.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller har brug for hjælp, er du som altid også velkommen til at kontakte vores support.

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt