Sådan bruger du support

Hvordan fakturerer vi tid brugt?

Senest redigeret:

Et godt og langt samarbejde skabes bedst, når spillereglerne er tydelige – ikke mindst når det kommer til økonomi. Derfor ønsker vi at være helt transparente omkring, hvordan vi vurderer og fakturerer den tid, vi bruger på at hjælpe vores kunder. 

Den gyldne regel: "Fair afregning af tid brugt – og kun det."

OnlineFundraising er lavet med det formål at gøre det nemt at håndtere donationer. Derfor stræber vi efter at gøre jer mest muligt selvkørende, så I selv vælger, hvornår I får værdi af hjælp fra os.

På din regning

Når vi hjælper på timetakst, gør vi det under følgende forudsætninger. 

Timetakst

1090 kr./t. ved support

1340 kr./t. ved konsulent

1590 kr/t ved udvikling

Afregnes fra

Påbegyndt 15 min. for konsulenter og support, påbegyndt 30 min. for udviklere

Faktureres Hver måned

 

Vi hjælper på mange forskellige kommunikationskanaler.

Telefon Timebetalt
E-mail Timebetalt
Webinarer Gratis/betalt plads
Hjælpecenter Gratis

 

Ofte falder hjælpen i disse kategorier.

Support 

Support på OnlineFundraising er ikke inkluderet i abonnementet. I stedet kan du finde gratis hjælp i vores supportunivers, hvor vi løbende udgiver guides og videoer.

Data og betalinger

OnlineFundraisings mål er at sikre flest mulige succesfulde betalinger. Mange faktorer kan dog påvirke betalingernes succes, og vi hjælper meget gerne med at afklare spørgsmål og følge op. 

Udvikling

OnlineFundraising hjælper gerne med udviklingsopgaver, der kan supplere den almindelige funktionalitet. Tid brugt på udvikling, tilpasning og håndtering af unik kode faktureres som udvikling.

Rådgivning

Vi hjælper gerne med både taktiske og strategiske råd omkring fundraising og brugen af OnlineFundraising.  

På vores regning

Der er også situationer, hvor det er os, der betaler regningen. Det gør sig gældende ved:

Salg

Når vi fortæller dig om vores produkter, er det på vores regning. Når vi begynder at sætte din løsning op, skifter det til supporttid.

Support på vores regning

  1. Tekniske fejl: Opstår der et teknisk problem med OnlineFundraisings kernefunktionalitet, løser vi det uden beregning.
  2. Dataproblemer: Hvis data ikke lever op til vores standarder, giver vi delvis eller fuld rabat på den brugte tid. 

Vi håber, at denne afklaring kan være med til at sikre, at du får mest muligt for dine penge, og at vi fortsat kan være partner med jer i mange år frem.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere information, er du altid velkommen til at kontakte os.