FAQ - Kortbetalinger

Senest redigeret:

 

Du kan på denne side finde svar på nogle af de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet vedrørende kortbetalinger. Skulle du have nogle spørgsmål, som ikke bliver besvaret på denne side, er du altid velkommen til at sende os en mail på support@onlinefundraising.dk.

 


 

Hvad skal jeg gøre, for at komme i gang med at tage imod kortbetalinger på min hjemmeside?

For at kunne tage imod kortbetalinger gennem din OnlineFundraising, er det nødvendigt, at du har en indløsningsaftale med enten Nets eller Swedbank. Når den er på plads, skal vi blot sætte det op med vores Gateway (ePay), og så kan du tage imod betalinger. Læs mere på vores side om Betalingskort.

 


 

Kan jeg tilbagebetale kortbetalinger?

Du kan sagtens refundere en indbetaling. Følg blot denne guide. Bemærk, at hvis du har en aftale med Swedbank, skal du vente to dage før du forsøger at tilbagebetale, grundet deres betalingsstruktur.

 


 

Hvornår går transaktionen igennem?

Giver/medlemmet vil finde transaktionen i sit kontoudtog på den valgte dag, såfremt det er en bankdag, og ellers dagen efter. 

Se denne guide til hvornår det bliver udbetalt til jer: Udbetalingstid afhængig af betalingskanal

 


 

Hvordan kan jeg afstemme mit kontoudtog?

Vi har lavet denne guide: Simpel bogføring i OFv4

 


 

Hvordan kan en betalingsaftale gå i stå?

Indtaster man f.eks. en forkert pinkode i supermarkedet, så kan banken vælge at blokere for automatiske opkrævninger på indbetalingskort i 24 timer. Derfor forsøger vi op til 50 gange at opkræve en automatisk opkrævning, men selv dér kan fejl opstå.

  


 

Har du flere spørgsmål?

Du kan på vores hjemmeside finde mere information om kortbetaling som betalingskanal, eller du kan sende os en mail på support@onlinefundraising.dk.