Ny til OnlineFundraising?

Denne guide er til dig der gerne vil vide lidt mere om hvordan du kommer godt i gang med at bruge OnlineFundraising, så kæmpe stort velkommen-til!

Introduktion

Du vil måske opleve ordet v4 eller OF, stå i vores guides eller høre os sige det. v4 er vores version 4 af OnlineFundraising, hvor OF er vores forkortelse af systemet. v4 er vores nyeste udgivelse af systemet, der har gennemgået en omfattende struktur- , design-, funktionalitets- og brugeroplevelsesændring, som i helt korte træk har givet en masse nye funktioner og gjort det mere intuitivt at navigere rundt i. 

 


 

Hvor skal du starte?

Når du er logget ind i OnlineFundraising, vil du i venstre side kunne navigere dig rundt til de forskellige områder (entiteter), hvor alle informationer kan findes. 

Vi har derfor i vores guide-sektioner lavet en "Forstå"-guide, der går i dybden med hvad området dækker over. Nedenfor har vi lavet en oversigt over de forskellige områder: 

  • Transactional her finder du alt, der har med betalinger, betalingsaftaler m.m. at gøre
  • Data er punktet, hvor alt data der nogensinde kommer igennem OF, vil blive samlet
  • Form Builder er her, hvor du opsætter dine formularer
  • Communication repræsenterer alt tekst, der bliver kommunikeret ud til dine kontakter.*
  • Settings er området, hvor du laver dine generelle indstillinger 
  • Users er stedet, hvor I administrerer jeres brugere
  • Support er et link direkte til vores guides oversigt
  • Development bruges internt af os.

Vi gør meget ud af at gøre systemet bedre løbende, og derfor arbejder vi på at lave en Changelog side, hvor du kan følge med i alle ændringer, der kommer til at være i systemet.

*Vi anbefaler naturligvis at du tager et kig på de forskellige områder og ser hvad vi kan. Eksempelvis kan du i under Retention Communication angive om der skal sendes en besked når en fast aftale opkræves på ny. 

Hvis jeg skal finde en kontaktperson?

Skal du have fat i noget som tilhører en kontaktperson, så har du brug for noget der identificerer dén person. Det kan være en e-mail eller et telefon nr. Vi har lavet denne guide der hjælper dig med at finde frem til kontaktpersonen: Hvordan finder jeg frem til en kontaktpersons aftaler? 

Sidst med ikke mindst!

Skulle du stadigvæk sidde tilbage med spørgsmål, efter du har læst vores guide, eller mangler der måske en guide til netop det, du sidder med. Så skal du være mere end velkommen til at tage fat i vores supportafdeling på mail: support@onlinefundraising.dk eller på telefon: 35 29 48 55, hvor vi vil hjælpe dig godt igennem på timebasis