Hold en Subscription

 

Denne guide er til dig der skal pausere et abonnement der er aktivt. Det ville du gøre hvis en kontakt på et senere tidspunkt ønsker at genoptage betaling, og ser dette som midlertidigt.

Ønsker kontakten helt at stoppe med at betale, vil du annullerer abonnementet.

For at få en forståelse af hvad et abonnement kan, anbefaler vi dig at kigge på vores guide: 
Forstå Subscriptions

 

Hvordan gør jeg?

I toppen af dit abonnement, kan du trykke på knappen "Hold":

subscriptions_hold.jpg

 

Efter tryk på den, bliver du mødt af en pop op, der spørger dig om en forklaring til hvorfor abonnementet er sat på pause:

subscriptions_active_hold_modal.jpg

 

Hold Description

Her kan du skrive en tekst, der forklarer hvorfor abonnementet er sat på pause. Det er ikke påkrævet at skrive noget. Beskrivelsen vil blive vist i toppen når den tilgås:

subscriptions_active_hold_description.jpg

 

Har du CRM system, vil denne beskrivelse også dukke op der.  

 

Hvad sker der så?

Efter at abonnementet er sat på pause, vil status / state ændres til at blive inaktivt, og ingen yderligere opkrævninger vil blive foretaget.

Der bliver på nuværende tidspunkt (november 2019) ikke sendt nogle notifikationer, men du vil under kommunikation, på det punkt der hedder management, kunne indstille det senere. 
Forstå Communication

 


 

Ofte stillede spørgsmål

  • Kan man indstille en udløbsdato i formularen?
    • Nej, det er ikke muligt at tidsbegrænse et abonnement i formularen. Dette er en manual handling.