Data Set Details

Data Set detaljer finder du, når du trykker ind på et enkelt datasæt (se evt. billedet nedenfor).

Denne guide er en dybere gennemgang af, hvad details på et enkelt datasæt indeholder.
Vi anbefaler at have læst denne guide først: Forstå Data Set

 


 

Details i et datasæt

Her vil du se en oversigt over alle de informationer der er blevet indsamlet, ved en formular indsendelse.

data_single-details.jpg

Oversigt

Ovenfor ser vi et datasæt der er blevet gennemført. Der findes flere forskellige, som alle er listet op i Forstå Data Set under Result. 

 

Listen af informationer, vil være bestemt af hvad du har af felter i eksempelvis din formular. Tilføjer du en dropdown hvor der skal vælges et medlemskab, bestemmer navnet på Label (i formular opsætningen) hvad der skal stå i datasæt. Eksemplet nedenfor er hvor: Senior, er valgt som medlemskab.Sk_rmbillede_2020-01-15_kl._16.33.03.png

 

Der findes nogle standard felter som du eksempelvis ikke har indtastet. De vil kun være udfyldt hvis systemet kender til dem. Hvis en person bruger en privat browser eller har AdBlocker, er det ikke sikkert at alle felter vil være udfyldt.

  • Valuta
    Som udgangspunkt vil denne være DKK. 
  • Success landing page
    Hvilken side er de landet på efter en succesfuld udfyldelse af en formular. Denne kan indstilles som en del af en Purposes og kunne eksempelvis være: https://www.DinUrl.dk/tak
  • Seneste anvendt trejdepart
    Her kunne der stå noget som DAWA, Eniro, CVRAPI, Google eller lign. der alle validerer de indtastede oplysninger.
  • Google Analytics Client ID
    GA Client ID (hvis en bruger har fået sit eget ID)
  • Google Analytics Account ID
    Jeres Account ID (UA)
  • UTM informationer
    Disse parametre findes som en del af et henvisningslink.
    Tag evt. et kig på denne side: https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/
    Vi tracker på følgende parametre:
    • UTM Kilde
    • UTM Medie
    • UTM Kampagne
    • UTM Term
    • UTM Content
  • Embed URL
    Url adressen her, vil angive hvor personen fik indsendt sit data set fra. Det kunne eksempelvis være fra jeres egen hjemmeside. 
  • Referer
    Hvis denne er angivet, kan du se hvor kontaktpersonen er kommet fra. Som eksempelvis en kampagne (se også Google og UTM ovenfor).
  • Formular bredde
    Hvor bred har formularen været på det tidspunkt den blev udfyldt.
  • Enhedens bredde
    Hvilken bredde var enheden det blev udfyldt fra,
  • Styresystem 
    Hvilken browser blev brugt i forbindelse med udfyldningen. Denne er godt at kende hvis nu en person melder tilbage at det har været problemer med at indtaste eller andet. 
  • IP
    IP-adressen for den person som har udfyldt formularen.