Denne guide går i dybden med hvornår du vil indstille meddelelserne i Retention.
Vi anbefaler at du læser guiden omkring kommunikation først: Forstå Communication.
Retention er én ud af tre i kommunikationsområder du kan justere.
Se derfor også: SignUp og Management.
Skal du opsætte en ny, kan du bruge denne: New Communication
Hop direkte til
- Hvad dækker Retention over?
- Recurring payment charging (Betalingsservice tekst og sms)
- Følgende er ikke klar endnu
- Ofte stillede spørgsmål
Hvad dækker Retention over?
Kort fortalt dækker Retention over den kommunikation der vedrørende gentagne opkrævninger og abonnementer. Det vil sige dén tekst der bliver kommunikeret ved opkrævning, eller fejl i forbindelse med opkrævningen på et eksisterende abonnement.
Vi er stadig i gang med udviklingen af denne funktionalitet, og det er derfor ikke alle områder du kan indstille. Nedenfor gennemgår vi hvad de forskellige meddelelser betyder og hvornår du skal bruge dem.
Vi gennemgår ikke hvordan det opstilles, her har vi lavet en anden guide der går i dybden med det: New Communication
Recurring payment charging
Her kan du skrive tekst til Betalingsservice eller SMS, som bruges til at advisere om en opkrævning, hvor aftalen er oprettet via Betalingsservice eller SMS.
De første 3 linjer til betalingsservice er med og ellers koster det pr. linje.
Links til Betalingsservice
-
- I OF kan du styre teksten, hvor muligheder for logo og design skal findes på Betalingsservice's hjemmeside:
https://www.betalingsservice.dk/Dokumenter_/Documents/Betalingsservice/FI_vejledning_KR_LayoutLogo_DK.pdf - Her ses en prisliste for indbetalingskort og Betalingsservice generelt, hvor priser for logo og design også nævnes:
https://www.betalingsservice.dk/Dokumenter_/Documents/Betalingsservice/BS_Priser_Indbetalingskort_DK.pdf - Her ses en prisliste for Betalingsservice generelt, hvor også priser for teksterne nævnes:
https://www.betalingsservice.dk/Dokumenter_/Documents/Betalingsservice/BS_Priser_Betalingsserviceprisliste_DK.pdf
- I OF kan du styre teksten, hvor muligheder for logo og design skal findes på Betalingsservice's hjemmeside:
Følgende er ikke klar endnu
- Recurring payment charged - Funktionen er ikke klar (forventes færdig ultimo 2020)
Bruges til at advisere om en opkrævning, hvor aftalen er oprettet via MobilePay Subscription eller betalingskort. - Recurring payment charged - funktion ikke klar
- Payment method was cancelled - funktion ikke klar
- Subscription fail to charge repeatedly - funktion ikke klar
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan sender vi en besked til os selv
- Kommunikation tillader ikke at sende en besked til andre end kontakten. Her vil du bruge et CRM system, der er sat op til at give dig notifikationer.
- Skal alle udfyldes?
- Nej, hvis du ønsker at der eksempelvis skal sendes en e-mail i forbindelse med opkrævning via kort, kan du trykke på: Do not send, under Usage.