Forstå Retention Communication

Denne guide går i dybden med hvornår du vil indstille meddelelserne i Retention. 
Vi anbefaler at du læser guiden omkring kommunikation først: Forstå Communication

Retention er én ud af tre i kommunikationsområder du kan justere. 
Se derfor også: SignUp og Management

Skal du opsætte en ny, kan du bruge denne: New Communication

 


 

Hvad dækker Retention over?

Kort fortalt dækker Retention over den kommunikation der vedrørende gentagne opkrævninger og abonnementer. Det vil sige dén tekst der bliver kommunikeret ved opkrævning, eller fejl i forbindelse med opkrævningen på et eksisterende abonnement.

ORG_-_Communication_-_Single_Retention.png

Vi er stadig i gang med udviklingen af denne funktionalitet, og det er derfor ikke alle områder du kan indstille. Nedenfor gennemgår vi hvad de forskellige meddelelser betyder og hvornår du skal bruge dem.

Vi gennemgår ikke hvordan det opstilles, her har vi lavet en anden guide der går i dybden med det: New Communication

  • Recurring payment charging
    Bruges til at advisere om en opkrævning, hvor aftalen er oprettet via Betalingsservice eller SMS.
  • Recurring payment charged
    Bruges til at advisere om en opkrævning, hvor aftalen er oprettet via MobilePay Subscription eller betalingskort.
  • Recurring payment charged - funktion ikke klar
  • Payment method was cancelled - funktion ikke klar
  • Subscription fail to charge repeatedly - funktion ikke klar

 


 

Ofte stillede spørgsmål

    • Hvordan sender vi en besked til os selv
      • Kommunikation tillader ikke at sende en besked til andre end kontakten. Her vil du bruge et CRM system, der er sat op til at give dig notifikationer. 
    • Skal alle udfyldes?
      • Nej, hvis du ønsker at der eksempelvis skal sendes en e-mail i forbindelse med opkrævning via kort, kan du trykke på: Do not send, under Usage.