Denne guide går i dybden med hvornår du vil indstille meddelelserne i Management.
Vi anbefaler at du læser guiden omkring kommunikation først: Forstå Communication.
Retention er én ud af tre i kommunikationsområder du kan justere.
Se derfor også: SignUp og Retention.
Skal du opsætte en ny, kan du bruge denne: New Communication
Obs. funktionaliteten er ikke lavet endnu, men du kan læse mere om hvad området kan.
Hvad dækker Management over?
Kort fortalt dækker Management over den kommunikation der vedrørende det administrative bag betalinger og abonnementer. Det vil sige dén tekst der bliver kommunikeret hvis et betalingskort er ved at udløbe, en betaling bliver tilbagebetalt, en kvittering for at et abonnement er sat på pause m.m.
Vi er stadig i gang med udviklingen af denne funktionalitet, og det er derfor ikke muligt at indstille noget endnu.
-
Payment method require renewal - funktion ikke klar
-
Payment refunded - funktion ikke klar
-
Subscription deactivated - funktion ikke klar
-
Subscription on hold - funktion ikke klar
-
Subscription restarted - funktion ikke klar
-
Subscription updated - funktion ikke klar
-
Agreement updated - funktion ikke klar
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan sender vi en besked til os selv
- Kommunikation tillader ikke at sende en besked til andre end kontakten. Her vil du bruge et CRM system, der er sat op til at give dig notifikationer.
- Skal alle udfyldes?
- Nej, hvis du ønsker at der eksempelvis skal sendes en e-mail i forbindelse med opkrævning via kort, kan du trykke på: Do not send, under Usage.