SMS Inbound

Forstå keywords i SMS Inbound

Senest redigeret:

Denne guide giver dig en gennemgang af, hvad du ser under keywords-menupunktet i SMS Inbound. Har du ikke SMS Inbound, eller er det nyt for dig, anbefaler vi at du orienterer dig i denne guide først: Forstå SMS Inbound.

 


 

Oversigt

sms_inbound-keywords.png

1: Navigation

Navigationen er gennemgået i denne guide, inkl. links til dybere forklaringer. 


2: Keywords

Her finder du en oversigt over dine reserverede keywords, sorteret med de nyeste øverst. Herunder under forklarer vi, hvad du ser i kolonnerne fra venstre mod højre: 

  • Shortcode
    Her ser du det nummer, som en giver/medlem skal skrive til. Vil du tilføje dit eget, kan du skrive til os på support@onlinefundraising.dk.

  • Keyword
    Navnet på dine reserverede keywords vil stå i denne kolonne. Se nedenfor, hvordan du reserverer et keyword.

  • Subkeyword
    Har du tilknyttet et subkeyword til dit keyword, vil navnet på det blive vist her. Du kan læse mere om, hvordan det reserveres i denne guide: Reserve new keyword.

  • State
    Denne kolonne viser dig, hvilket state dit keyword er i. Det kan enten være active eller inactive
    Du vil finde dit keyword som inactive, hvis du har valgt at deaktivere det: Deactivate sms keyword

3: Filter

Som udgangspunkt vises alle keywords, om de er aktive eller ej. Her har du muligheden for at filtrere så de enkeltet kun vises.


4: Reserve new keyword

Her reserverer du et nyt keyword eller subkeyword til din kampagne.
Se disse guides: Reserve new keyword og Reserve new subkeyword.