Forstå Onboarding Campaigns

 

Vi gennemgår hvad du finder under Campaigns som du finder under din app Onboarding.  
Har du ikke allerede gennemgået det, kan vi anbefale at starte her: Ny til Onboarding?.

Efter du har læst denne guide, kan du gå direkte til oprettelsen: Create new Onboarding campaign

 


 

Oversigt

OA_-_Campaigns_Active.png

 

1: Kampagneoversigt

Listen I bliver mødt med er alle aktive kampagner. Det er muligt at filtrere til arkiverede [2]. 
Fra venstre til højre, har vi følgende kolonner:

  • Created 
    Hvornår har I lavet kampagnen. Du kan lave en ny ved at følge denne guide.
  • Name
    Navngivningen af jeres kampagne, sat i forbindelse med at lave en ny.
  • Workflow
    Fortæller hvilket workflow der er blevet brugt. Du kan lave et nyt her.
  • Running Period 
    Perioden for hvornår kampagnen løber, som defineres ved oprettelse af ny kampagne
    Vi har angivet de aktive med grøn farve og de udløbne med rød, for at gøre det lettere at få et overblik.

 

2: Filtrering

Som vi nævnte ovenfor, viser listen kun de aktive kampagner. Der er mulighed for at filtrere efter arkiverede og Alle. I denne guide gennemgår vi hvordan du arkivere en aktiv kampagne

OA_-_Campaigns_Filtering.png

 

3: Ny kampagne

Ved et klik på denne knap vil du lave en ny kampagne. Vi har lavet denne guide der fortæller dig step for step hvad de forskellige ting betyder: Create new Onboarding campaign

 

Efter end kampagne

Det er muligt efter endt Campaign, at sammenholde et givent TM bureau's data med hvad der oprettes i OnlineFundraising, med øje for at succesparametrene i høj grad varierer fra kontrakt til kontrakt.

 

 


 

Test kampagnen

Er alt sat op og du har brug for at teste det, eller du som bureau skal i gang med kampagnen, har vi lavet denne guide der viser hvordan felterne forudfyldes: Forudfyldning til Onboarding kampanger