Forstå Onboarding Leads

 

Vi gennemgår Leads i denne guide, som giver dig et indblik i hvad du kan se og hvad du kan gøre med dem. 
Har du ikke allerede læst den overordnet guide, vil vi anbefale at starte her: Ny til Onboarding?

Genveje til længere ned i guiden:

 


 

Oversigt

OA_-_Leads_intro.png

 

1: Leads

I denne oversigt har du alle de succesfyldte gennemførte handlinger. Det vil sige at hvis formålet var at skifte betalingsmetode, vil det også være på denne liste. 

Oversigten er sorteret med de nyeste i toppen og rumme følgende kolonner.

  • Created
    Tidspunktet her er det eksakte tidspunkt for hvornår jeres lead blev succesfyldt gennemført.
    Formateringen er YYYY-MM-DD HH-MM-SS

  • External lead ID
    Det er muligt for jeres bureau at sætte et unikt ID for en kontaktperson

  • Campaign
    Her vises det navn I har givet kampagnen i forbindelse med oprettelsen. Det gør det også nemt at se hvor lead'et stammer fra, hvis der er flere kampagner der løber samtidig.

  • Agency
    Nogle har flere bureauer tilknyttet da de forskellige bureauet har deres styrker forskellige steder.
    Her kan denne denne kolonne give et hurtigt overblik over hvem der har håndteret lead'et.

 

2: Filter

Filtreringen gør det muligt både at vise flere gennemførte leads, men også at sortere efter den kampagne de er kørt på. Filtreringen kan laves i top højre hjørne.

OA_-_Leads_filtrering.png

 


 

Hvordan får man leads ind?

Leads du ser i denne oversigt, er kun gennemførte leads. Det vil sige at for at de kommer herind, skal I lave en liste til jeres bureau som de kan læse ind i deres system. 

 


 

Hvad kan man se på et lead?

Hvis vi åbner et lead, vil det være muligt at se de sessioner der har været. Det kan være de er blevet afbrudt, ikke kunne komme i kontakt med dem eller andet – alle disse "sessioner" vil fremgå på det enkelte lead.
OA_-_Leads_-_enkelt_lead_a_ben.png

 

External lead ID

Hvis jeres bureau har sat et unikt ID for kontaktpersonen, vil det kunne ses her. 

 

Review

Denne lille rubrik giver et hurtigt overblik over de informationer der gør at I kan se hvor lead'et stammer fra:

  • Created - Hvornår det er blevet oprettet
  • Campaign - Hvilken kampagne er det gennemført på
  • Merchant - Dette er jeres firmanavn*
  • Agency - Hvilket bureau har udført handlingen

*Ovenstående informationer er også mulige at se for jeres bureau, og derfor vises jeres firmanavn også. 

 

Sessions

Ovenstående billede viser en kontakt, vi har brugt til at lave en test på. De mange forskellige sessions skyldes at vi brugt samme unikke External lead ID