Forstå Onboarding

 

Vi gennemgår i denne guide hvad du finder under Onboarding app'en. Hvis ikke du allerede er oprettet eller som, eller jeres bureau ikke er oprettet, kan du i denne guide se hvad I skal gøre: Ny til Onboarding? Her snakker vi også om de omkostninger der er forbundet med det.

Hvad kan du blandt andet i Onboarding app'en?

  • Ændre beløb og frekvens på eksisterende betalingsaftaler.
  • Udskifte betalingsmetoden på eksisterende betalingsaftaler.
  • Oprette nye betalingsaftaler på den nemmeste måde for kontakten, så som:
    • Via betalingskort i kraft af Bambora
    • Betalingsservice både som tredjepart, med BS App og CPR-/CVR-, reg.- og kontonr.
    • MobilePay Subscriptions
    • SMS i kraft af smsCPH (v2)

 

Er alt sat op og du har brug for at teste det, eller du som bureau skal i gang med kampagnen, har vi lavet denne guide der viser hvordan felterne forudfyldes: Forudfyldning til Onboarding kampanger

 


 

Sådan navigerer du

OA_-_Intro.png

1. Navigation

Når du vælger Onboarding under apps i venstre side, lander du direkte på siden Campaigns, hvor du i toppen vil kunne navigere rundt til de andre underpunkter.

 

2. Campaigns

Listen her er alle de kampagner I har oprettet, ved at følge denne: Create new Onboarding campaign 
Inden du laver en ny, anbefaler vi at du har læst denne guide for en fuld gennemgang: Forstå Onboarding Campaigns.

3. Filter

Som udgangspunkt vises alle de aktive på listen, men det er muligt her også at vælge de arkiverede.
Dette er også beskrevet i vores guide: Forstå Onboarding Campaigns.

4. Create new

Er her du opretter en ny kampagne og angiver perioden for hvor lang tid den løber.