Denne guide giver dig en introduktion til hvilke workflows der findes og hvad de betyder. De forskellige workflows er noget organisationen selv opretter.
Genveje i guiden
Oversigt
Listen ovenfor er alle de workflows som organisationen har oprettet. Modsat kampagne er der ikke nogen udløbsdato.
- Created
Viser hvornår dette workflow er oprettet, med formateringen: YYYY-MM-DD HH-MM-SS - Name
Navnet de har givet workflowet - Intention
Her vil intentionen med workflowet vises (se længere nede).
De forskellige muligheder
Der findes to forskellige intentioner, enten vil du kontakte en ikke-eksisterende giver/medlem (SignUp) eller du vil redigere i en du allerede kender (Upgrade).
Hver intention (Sign-up / Upgrade) rummer forskellige "produkter" som er lavet af organisationen definerer hvad I som bureau kan gøre. I samarbejde med organisationen kan I derfor finde ud af hvis der skal ændres i den opsætning.
Sign-up
Kort fortalt, bruges denne til alle nye ting såsom:
- ny betaling (enkelt og fast)
- nyt medlem
- m.m.
Gå til guiden her: Create new Sign-Up Onboarding Workflow
Upgrade
Hvor denne bruges til alle eksisterende kontakter og ting som:
- opdatering af pris, frekvens m.m.
- tilføjelse af nyt produkt
- skift af betalingsmiddel
- m.m.
Guiden findes her: Create new Upgrade Onboarding Workflow
Videogennemgang
Vi har lavet en videogennemgang på 32 min. der gennemgår hvordan der laves et workflow