Workflows - Onboarding Agency

 

Denne guide giver dig en introduktion til hvilke workflows der findes og hvad de betyder. De forskellige workflows er noget organisationen selv opretter. 

Genveje i guiden

 


 

Oversigt

OB_A_-_Workflows.png

Listen ovenfor er alle de workflows som organisationen har oprettet. Modsat kampagne er der ikke nogen udløbsdato.

  • Created
    Viser hvornår dette workflow er oprettet, med formateringen: YYYY-MM-DD HH-MM-SS
  • Name
    Navnet de har givet workflowet
  • Intention
    Her vil intentionen med workflowet vises (se længere nede).

 


 

De forskellige muligheder

Der findes to forskellige intentioner, enten vil du kontakte en ikke-eksisterende giver/medlem (SignUp) eller du vil redigere i en du allerede kender (Upgrade). 

Hver intention (Sign-up / Upgrade) rummer forskellige "produkter" som er lavet af organisationen definerer hvad I som bureau kan gøre. I samarbejde med organisationen kan I derfor finde ud af hvis der skal ændres i den opsætning. 


Sign-up

Kort fortalt, bruges denne til alle nye ting såsom:

  • ny betaling (enkelt og fast)
  • nyt medlem
  • m.m.

Gå til guiden her: Create new Sign-Up Onboarding Workflow

 

Upgrade

Hvor denne bruges til alle eksisterende kontakter og ting som:

  • opdatering af pris, frekvens m.m.
  • tilføjelse af nyt produkt
  • skift af betalingsmiddel
  • m.m.

Guiden findes her: Create new Upgrade Onboarding Workflow

 


 

Videogennemgang 

Vi har lavet en videogennemgang på 32 min. der gennemgår hvordan der laves et workflow