Hvordan skifter jeg konto for udbetaling af indbetalingerne fra OnlineFundraising?

Senest redigeret:

OnlineFundraising sørger for, at penge kommer fra giveren/medlemmets konto til jeres, men pengene står aldrig på vores konto. Vi udbetaler derfor ikke pengene. Det gør derimod jeres indløser for det relevante betalingsmiddel.

Kontakt derfor jeres indløser(e), hvis du ønsker at skifte bankkonto for udbetaling af medlemskaber/donationer. 

SMS-betalinger er en undtagelse. Bruger du smsCPH til betalinger er det os, Fundraisingbureauet, som er din indløser og står for udbetalingen af disse. Skulle du ønske at dine sms-transaktioner bliver udbetalt til en anden konto, kontakt da os.

Hvem skal du kontakte?

  • Betalingskort (inkl. MobilePay til enkeltbetalinger): Kontakt din kortindløser (typisk Nets/Teller/Swedbank)
  • MobilePay Subscription: Kontakt MobilePay
  • Betalingsservice/PBS: Kontakt Betalingsservice.