Denne guide er lavet til dig, der ønsker at finde frem til en giver/et medlem og herunder dennes indbetalinger og betalingsaftaler. Guiden forklarer, hvordan du søger en kontakt frem ved hjælp af dennes telefonnummer/emailadresse.
Du kan også bruge guiden her, hvis du ønsker at finde frem til en indbetaling/aftale, hvis du kender kontaktinformationen på den person, som indbetalingen/aftalen tilhører.
Det skal du bruge
For at finde frem til en giver/et medlem i OnlineFundraising har du brug for at kende enten deres email eller telefonnr.
Start derfor med at indhente denne information, hvis du ikke allerede kender den.
Sådan gør du
Når du har indhentet den relevante information om giveren/medlemmet, kan du søge vedkommende frem således:
1. Vælg Transactional og herefter Contacts i OnlineFundraisings hovedmenu
2. Indtast telefonnummeret eller emailadressen i søgefeltet
Herefter vises de(n) kontakt(er), som er oprettet i OnlineFundraising med den indtastede data.
Du kan klikke på kontakten for at få vist dennes data, herunder kontaktens indbetalinger og betalingsaftaler.
Én person kan godt optræde som flere forskellige kontakter i OnlineFundraising. Det skyldes, at OnlineFundraising opretter en ny kontakt for hver gang, en person foretager en ny selvstændig indbetaling eller opretter en ny betalingsaftale – med mindre I benytter jer af en CRM-integration, hvor kontakterne flettes.
Læs mere i vores manual til OnlineFundraising.
Har du nogen spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til os på support@fundraisingbureauet.dk.