Data og betalinger

Sådan genstarter du en betalingsaftale, der er sat på pause

Senest redigeret:

Denne guide hjælper dig med at genstarte en betalingsaftale, der er blevet sat på pause. Vær opmærksom på, at det kun er muligt at genstarte en aftale, hvis den er sat på pause, og ikke hvis den er blevet annulleret.

Trin 1. Vælg den relevante aftale

Først skal du finde og vælge den subscription, du ønsker at genstarte. Hvis du har brug for hjælp til at finde den rigtige subscription, kan du følge denne guide for at søge på kontaktens email eller telefonnummer.

Trin 2. Genstart aftalen

Når du har fundet den relevante subscription, klikker du på Restart.

subscriptions_inactive_restart.jpg

Trin 3: Sæt startdato

Når du har klikket Restart, vil du blive mødt af en pop-up. 

subscriptions_inactive_restart_modal.jpg

Brug datovælgeren i feltet Start date til at angive, hvornår betalingsaftalen skal genstarte. For månedlige abonnementer, der opkræves den 1. i hver måned, vil næste opkrævning finde sted den førstkommende 1. efter den valgte dato.

Trin 4. Sæt evt. udløbsdato

Hvis betalingsaftalen skal udløbe efter en bestemt periode, kan du angive en udløbsdato i feltet Expire after date.

Hvad sker der så?

Når betalingsaftalen er genstartet, opdateres datoen for næste opkrævning (Next due date), og betalingen vil blive genoptaget.

Har du nogen spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til os på support@onlinefundraising.dk. 

 

 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt