Data

New Export - Onboarding Lead

Senest redigeret:

Vi gennemgår i denne guide hvordan du laver en eksport af Onboarding Leads . Ønsker du en oversigt og din samlet kampagne, har vi lavet denne report: Onboarding Campaign Status

Er det første gang du laver en eksport, kan du med fordel læse denne korte introduktion inden, der giver forklaring til hvorfor du ikke kan lave en eksport af alt på én gang, men skal berige fra DataSet. 

Hop til

 


 

1. Sådan gør du

Klik på New Export under export og vælg derefter Onboarding Lead under What would you like to export.

ep-report-onboardingLead.png

2. Filters

Du kan via en filtrering indsnævre din eksport til at indeholde de oplysninger du har behov for. 

2.1: Vælg datointerval
Start med at vælge nedenstående timestamp under Field:

  • Created timestamp
    Tidspunkt for oprettelse

Færdiggør til sidst ved hjælp af Comparison (hvordan dato/datoerne vælges) og til sidst Value (selve dato/datoerne)

 

2.2: Flere filtreringer?
Du kan vælge om der yderligere skal filtreres på:

  • Campaign guid = Unikt ID for din kampagne. 
    Som kan hentes ved at åbne en af dine eksisterende kampagner.

 

3. Indstillinger

Ved at indtaste din e-mail her, kan du blive notificeret når eksporten er klar til download. 

ep_-_options.png

Choose format:
CSV = Semikolon separeret fil.
XLSX = Excel format, her har vi klargjort filtrering for dig. 

 


 

Hvad kommer med

Som nævnt i vores korte introduktion, hentes data fra forskellige entiteter (områder).
Oversigten i højre side viser områderne:
ep-report-onboardingLead-dataFrom_Entity.png

Vær opmærksom på at et Lead kan have flere sessioner, som eksempelvis: ChangePaymentMethod efterfulgt af: CreateAddOn. Listen nedenfor er de kolonner din eksport vil indeholde, opdelt pr. område:

  • Lead = Forstå Lead
    • lead_guid = Unikt ID på leadet
    • created_ts = Tidspunkt for oprettelse
    • external_lead_id = Ekstern ID 
    • merchant_id = Jeres ID i vores system
    • agency_id = Bureauets ID i vores system
    • campaign_guid = Unik ID for kampagnen

  • User = Læs mere om Onboarding brugere
    • user_guid = Unikt ID
    • created_ts = Tidspunkt for oprettelse
    • name = Navn på bruger
    • role = Brugerrollen
    • active = Angiver om brugeren er aktiv: Sand/falsk - True/false
    • email = E-mail på bruger
    • external_id = Internt ID 
    • agency_id = Vores ID for agency hvor brugeren er tilknyttet
    • merchant_id = Jeres ID i vores system

  • Campaign = Forstå Campaigns
    • campaign_guid = Unikt ID for kampagnen
    • created_ts = Tidspunkt for oprettelse
    • active = Angiver om kampagnen er aktiv: Sand/falsk - True/false
    • name = Navnet på kampagnen
    • description = Beskrivelse
    • first_date = Starttidspunkt for kampagnen
    • last_date = Sluttidspunkt for kampagnen
    • merchant_id = Jeres ID i vores system
    • agency_id = Bureauets ID i vores system
    • workflow_guid = Unikt ID for workflow

Vi har samlet ofte stillede spørgsmål på denne guide i bunden: Forstå Export af Payments Subscriptions og DataSet