MobilePay annoncerede flere nye ændringer i maj/juni 2019. Flere af dem var relevante for donationer og medlemsskaber og bliver derfor understøttet af OnlineFundraising. Her finder du den nuværende status samt hvad du skal gøre, hvis du skal have ændret noget.
1. Fjern notifikationer
Dagen før en subscription skal trækkes kommer der normalt et notifikation (med mindre brugeren har slået notifikationer fra på Mobilepay app'en eller specifikt på denne subscription). Ca 25% af MP brugere har slået alle notifikationer fra.
OF3 + OF4
Standard: Notifikation slået til.
Kan ændres for 1 times support for fremtidige aftaler.
2. Karantæne
En subscription kan sættes så den ikke kan annulleres i op til 24 timer. Årsagen kan være pga rabat ved tilmelding eller for at give en tænkepause fra et ja til en phoner/facer til en annullering i affekt lige efter.
OF3 + OF4
Standard: 0 timers karantæne.
Kan ændres for 1 times support for fremtidige aftaler.
3. Adviseringsperiode / Karensperiode
Tidligere skulle alle betalinger adviseres mindst 8 dage før, således så den var tilgængelig i app'en. Det er nu muligt at sende en betaling senere afsted, helt ned til dagen før.
OF3 + OFv4
8 dages advisering.
Kan ændres for 1 times support for fremtidige aftaler.
Ønsker du at nogle af ovenstående ændre skal ske hos jer, eller yderligere spørgsmål.
Kan du skrive til os på support@onlinefundraising.dk.