Kommunikation

Bekræftelsesbeskeder for ændringer i betalingsaftaler

Senest redigeret:

 Når du har brug for at kommunikere, at der er lavet en ændring i en betalingsaftale, skal du oprette automatisk besked herom. Det kan f.eks. være, hvis nogen ringer for at ændre frekvensen i en betalingsaftale, og du ønsker at sørge for, at de automatisk får en bekræftelse på den ændring, du har foretaget. Ændringerne foretages i Onboarding, som bruges til telemarketing og face2face.

Sådan opretter du bekræftelsesbeskeder for ændringer i betalingsaftaler

Du opretter automatisk information om betalingsændringer i området Changes. I det følgende gennemgår vi de forskellige typer af Changes, som du kan sende løbende kvitteringer på.

De forskellige typer af ændringer

Sk_rmbillede_2022-05-02_kl._21.45.58.png

En ændring kan ske på to måder – enten ved at ændre en aftale eller tilføje et tillægsprodukt. Det afhænger af, hvordan du arbejder med din data.

Agreement updated

Her kan du oprette en kvittering på, når en aftale er ændret. Du kan derfor sende en bekræftelse på, at ændringen er foretaget.

Add-on created

Hvis du benytter dig af det, der hedder en Add-on, som er en form for tillægsprodukt til et abonnement, kan du oprette en bekræftelsesbesked, når det er oprettet.

Send dine beskeder ud via sms eller e-mail

Ved begge ovenstående scenarier, hvortil du ønsker at oprette en bekræftelsesbesked, kan du sende en besked ud på e-mail og/eller sms. 

Sk_rmbillede_2022-05-03_kl._16.32.16.png