Guides
I vores guides finder du konkrete løsninger på konkrete udfordringer.
- Opstart af OnlineFundraising
- Hvordan bliver jeg godkendt af Indsamlingsnævnet?
- Hvordan fakturerer I tid brugt?
- Hvordan opretter jeg en ny bruger?
- Jeg kan ikke logge ind i OnlineFundraising – hvad gør jeg?
- Hvordan skifter jeg kodeord?
- Hvordan sætter jeg minimumsbeløb i formularen?
- Hvordan ændrer jeg dropdownmenuens standardtekst i formularen?
- Hvordan ændrer jeg teksten på givers telefonregning?
- Hvordan kopierer jeg en eksisterende formular?
- Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på enkelt og fast betaling i formularen?
- Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på betalingsmidlerne i formularen?
- Hvordan annullerer jeg en betaling?
- Hvordan tilbagebetaler jeg en indbetaling?
- Hvordan skifter jeg opkrævningsdato på en betalingsaftale
- Hvordan ændrer jeg betalingsmidlet for en betalingsaftale?
- Hvordan ændrer jeg beløbet for en betalingsaftale?
- Hvordan genstarter jeg en betalingsaftale, der er på pause?
- Hvordan skifter jeg konto for udbetaling af indbetalingerne fra OnlineFundraising?
- Hvordan afstemmer jeg betalinger med bankudtog?
- Hvornår kan jeg se pengene på vores bankkonto?
- Nets Easy: Hvordan kommer jeg i gang?
- Hvad er transaktionsomkostningerne for de forskellige betalingsmidler?
- Skal jeg flytte eksisterende Betalingsservice-aftaler til OnlineFundraising?
- Betalingsservice: Hvordan skifter jeg dataleverandør?
- Hvordan opretter jeg en Betalingsservice-aftale hos Nets?
- MobilePay Subscriptions: Hvordan godkender jeg OnlineFundraising som integrator?
Manual
Er du ny til OnlineFundraising, Onboarding eller smsCPH?
Eller vil du gerne nørde?
Så kan du med fordel orientere dig i vores manual. Her giver vi dig det store overblik og gennemgår funktionaliteten i dybden.