Sådan bruger du support

Sådan ser du dine supportsager

Senest redigeret:

Hvis du har brug for hjælp hos OnlineFundraising, kan du kontakte os ved at skrive til support@onlinefundraising.dk. Når du har flere igangværende supportsager, kan det være rart at få et hurtigt overblik over alle dine tråde. Følg denne guide for at se, hvordan du gør det her. 

Se video med Stephan, der viser dig, hvordan du ser dine supportsager

I videoen gennemgår Stephan, hvordan du ser og administrerer dine supportsager.

 

1. Log ind på supportportalen

Login til support – supportportal.png

  • Hvis du ikke allerede har en adgangskode, kan du klikke på "Har du glemt adgangskoden" og indtaste den e-mail, du har brugt til at kontakte os. Bemærk, at dette login ikke er det samme som det, du bruger til selve OnlineFundraising

1.1. Nulstil adgangskoden

  • Følg instruktionerne i e-mailen for at nulstille din adgangskode
  • Når du har nulstillet adgangskoden, kan du logge ind med din nye adgangskode

2. Se dine supportsager

  • Når du er logget ind, kommer du ind i supportportalen
  • Klik på "Anmodninger" øverst i højre hjørne for at se en liste over alle dine supportsager (tickets)

Anmodninger – supportportal.png

  • Du kan se status for hver sag, hvornår der sidst har været aktivitet, og ID'et på hver sag, som refereres til ved fakturering (læs evt. mere her)

3. Detaljer om supportsager

  • Du kan klikke på hver sag for at læse om den. Hvis sagen er åben, kan du svare direkte i tråden
  • Hvis sagen er lukket, kan du oprette en opfølgning ved at klikke på "Opret opfølgning"
  • Du kan også altid indsende en ny anmodning herfra

4. Indsend ny anmodning

  • Du opretter en ny anmodning ved at klikke "Indsend en anmodning"
  • Dernæst vælger du, hvilken organisation du ønsker anmodningen knyttet til (du kan ændre det senere)
  • Skriv en overskrift til supportsagen i feltet "Emne"
  • Dernæst vælger du et tema for din sag
  • Sæt en prioritet for din anmodning. Vælg kun "Haster", hvis det er meget presserende
  • Til sidst kan du vælge at vedhæfte filer – husk kun at gøre det med mindre filer. Brug vores uploadportal til større datafiler.

5. Se evt. kollegaers anmodninger

  • Du kan få adgang til at se, hvad dine kollegaer har indsendt af anmodninger. Kontakt os, hvis du har brug for denne funktion, så aktiverer vi den for dig. Den hedder "Organisationsanmodninger". 

Vi håber, at guiden hjælper dig med at navigere i supportportalen og håndtere dine supportsager. Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os.

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt