Brug af OnlineFundraising

Problemer med at logge ind? Sådan gør du

Senest redigeret:

Hvis du har problemer med at af logge ind på din OnlineFundraising-konto, kan det skyldes forskellige ting. Følg disse trin for at løse problemet. 

1. Er linket korrekt?

Start med at tjekke, om linket du forsøger at logge ind på, er korrekt. Linkel skal enten være:

  • https://[Navnet på din organisation].onlinefundraising.dk/admin

eller

  • https://onlinefundraising.dk/[Navnet på din organisation]/admin

2. Logger du ind fra udlandet?

Hvis du forsøger at logge ind fra udlandet, vil du muligvis støde på følgende fejlkode: "Login not allowed from [Landet du sidderI]".

Af sikkerhedsmæssige årsager er adgangen begrænset, så det kun er muligt at logge ind fra Danmark. Hvis du har brug for at logge ind fra et andet land, skal du kontakte vores supportteam, så vi kan åbne op for det aktuelle land.

 

3. Andre mulige årsager og løsninger

  • Forkert brugernavn eller adgangskode: Sørg for, at du indtaster dit brugernavn og adgangskode korrekt. Husk, at adgangskoden er følsom over for store og små bogstaver.
  • Nulstil adgangskode: Hvis du har glemt din adgangskode, kan du bruge funktionen til nulstilling af adgangskode på login-siden.
  • Browserproblemer: Prøv at logge ind fra en anden browser eller ryd browserens cache og cookies.
  • Internetforbindelse: Tjek din internetforbindelse for at sikre, at du har en stabil forbindelse.

Skulle ovenstående ikke hjælpe, så kontakt os på support@onlinefundraising.dk.

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt