Her kan du læse, hvordan du sætter en betalingsaftale, der er aktiv, på pause. Du kan sætte aftalen på pause på ubestemt tid, eller få den til at starte automatisk, når pausen er slut.
1. Find den aftale, du ønsker at sætte på pause
Når du vil sætte en betalingsaftale på pause, er det første du skal gøre at finde frem til og vælge den relevante subscription. Du kan finde frem til en kontakt og dennes betalinger/aftaler ved at søge på kontaktens e-mail/telefonnr.
2. Vælg Hold
Når du har klikket dig frem til visningen af den relevante subscription, vil du se muligheden Hold. Klik her.
3. Notér begrundelse
Efter at have klikket på Hold, bliver du mødt af en pop op, hvor du kan notere grunden til, at du annullerer aftalen. Her kan du skrive en begrundelse og gemme den ved at klikke på knappen Send.
Det er ikke påkrævet at skrive noget. Beskrivelsen vil blive vist i toppen af subscription-visningen, når den aftalen efterfølgende tilgås.
Sådan genstarter du aftalen
Hvis du allerede ved, hvornår aftalen skal starte igen, vælger du den relevante subscription og klikker Restart.
1. Sæt startdato og evt. udløbsdato
Du bliver derefter bedt om at sætte en startdato (start date) og evt. udløbsdato (Expire after date), hvis betalingsaftalen skal udløbe efter en tidsbegrænset periode.
Når du har genstartet betalingsaftalen, bliver datoen for næste opkrævning (Next due date) opdateret, og betalingen vil blive genoptaget.
Har du nogen spørgsmål?
Hvis du har yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til os på support@onlinefundraising.dk