Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så er det heldigt, at vores supportteam er klar til at hjælpe dig! Her er, hvordan du nemt kan komme i kontakt med os:
1. E-mail
Den nemmeste og mest almindelige måde at få support på er via e-mail. Vi holder øje med support-indbakken hele dagen og forsøger at svare så hurtigt som muligt.
- E-mailadresse: support@onlinefundraising.dk
- Svartid: Vi bestræber os på at besvare e-mails inden for 24 timer på hverdage. Det kan tage lidt længere tid i travle perioder.
2. Akkuttelefon
Hvis du har en nødsituation, som f.eks. problemer med betalinger, kan du ringe til vores akkuttelefon. Den er åben uden for vores normale åbningstider, herunder i ferier og weekender.
- Akkuttelefonnummer: +45 3229 4855
- Brug: Til særlige situationer, hvor fx betalinger ikke kan gennemføres.
3. Supportunivers
Før du kontakter support, anbefaler vi, at du besøger vores supportunivers. Her finder du en masser af artikler, vejledninger og ofte stillede spørgsmål, der hurtigt kan hjælpe dig med dit spørgsmål.
4. Vigtige tips
- Beskriv problemet tydeligt: Når du skriver til os, må du meget gerne beskrive dit problem så detaljeret som muligt. Inkluder skærmbilleder, fejlkoder og beskrivelser af, hvad du har gjort, før problemet opstod.
- Brug supportuniverset først: Ofte kan du finde løsningen i vores supportunivers uden at skulle kontakte os direkte.
Vi er her for at hjælpe dig, og vi vil meget gerne være med til at sikre, at din oplevelse med OnlineFundraising er så problemfri som muligt. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har brug for hjælp!