Kommunikation

Sådan opdaterer du navn, domæne og logo i OnlineFundraising

Senest redigeret:

Hvis din organisation ændrer navn, domæne eller logo, er det vigtigt, at I opdaterer disse oplysninger i OnlineFundraising. Følg denne trin-for-trin guide for at sikre, at alt er korrekt opdateret.

Navneændring

1. Opdater Agreement name

  • Gå til Form Builder i OnlineFundraisings hovedmenu
  • Klik ind på en af jeres formularer og se under Purposes, om Personal agreement name og Personal agreement description indeholder din organisations navn
  • Hvis ja: Kontakt support for at få ændre jeres navn og beskrivelse på eksisterende aftaler

2. Opdater Communication

  • Skift afsenderinformation og opdater billeder/bannere, hvis de indeholder det gamle navn i jeres communications. Læs hvordan du gør her.
  • Tjek og opdater alle links i alle jeres communications 

3. Eksterne opdateringer 

  • Opdater jeres navn hos Betalingsservice (Mastercard)
  • Kontakt jeres gateway (Nets Easy, Quickpay, ePay) og bed dem om at ændre jeres navn
  • Send os jeres nye faktura-mail, hvis den også bliver ændret

Domæneændring

1. Valider nyt domæne

2. Opdater Form Builder

  • Tjek at Success landing page på alle formularer ikke videresender til det gamle domæne. Læs evt. mere her
  • Opdater også links til privatlivspolitik og/eller betalingsbetingelserne i formularerne

3. Opdater Communication

  • Tjek og opdater teksten under dine communications – specielt links til fornyelse af betalingskort og genaktivering – læs mere her. 

4. Eksterne opdateringer

  • Kontakt jeres gateway (Nets Easy, Quickpay, ePay) og bed dem om at ændre jeres domænenavn

Logoændring

1. Opdater Communication

  • Skift billeder og bannere i alle communications, hvis de indeholder det gamle logo

2. Eksterne opdateringer

  • Skift logo i MobilePay-portalen
  • Send os det nye logo til MobilePay-online (betalingskort-gateway), som vi uploader for jer

 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt